اطلاعیه های اداری و مالی دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز- Amir Al-Momenin University of Ahvaz http://amiralmoemenin.ac.ir/index.php/edari/etelaeiyeh-edari 2024-05-05T01:43:59+00:00 دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز Joomla! - Open Source Content Management اطلاعیه وام صندوق دانشجوئی 2023-11-04T07:46:41+00:00 2023-11-04T07:46:41+00:00 http://amiralmoemenin.ac.ir/index.php/edari/etelaeiyeh-edari/2023-11-04-07-46-41 اسماعیل چهارلنگ <p>دانشـجویانی که متقاضی دریافت وام دانشـجویی صندوق رفاه در ترم جاری هستند تا تاریخ 1402/9/20 فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود از طریق سامانه زیر اقدام نمایند:</p> <p>دانشجویانی که برای نخستین بار اقدام به ثبت نام می کنند: <a href="https://refah.swf.ir/Account/SignUp">https://refah.swf.ir/Account/SignUp</a></p> <p>دانشجویانی که قبلا از این وام استفاده کرده اند و درخواست مجدد دارند: <a href="https://refah.swf.ir/Account/Login">https://refah.swf.ir/Account/Login</a></p> <p>مبالغ وام دانشجویی برای ترم جاری (نیمسال اول 1403-1402) به شرح ذیل افزایش یافته است</p> <p>: ✓ مقطع کارشناسی: ۳ میلیون تومان</p> <p> ✓ مقطع کارشناسی ارشد: ۵ میلیون تومان</p> <p> ✓ مقطع دکتری: ۷ میلیون تومان مبالغ ذکر شده برای هر ترم تحصیلی است</p> <p>.</p> <p>دانشـجویانی که متقاضی دریافت وام دانشـجویی صندوق رفاه در ترم جاری هستند تا تاریخ 1402/9/20 فرصت دارند تا نسبت به ثبت درخواست خود از طریق سامانه زیر اقدام نمایند:</p> <p>دانشجویانی که برای نخستین بار اقدام به ثبت نام می کنند: <a href="https://refah.swf.ir/Account/SignUp">https://refah.swf.ir/Account/SignUp</a></p> <p>دانشجویانی که قبلا از این وام استفاده کرده اند و درخواست مجدد دارند: <a href="https://refah.swf.ir/Account/Login">https://refah.swf.ir/Account/Login</a></p> <p>مبالغ وام دانشجویی برای ترم جاری (نیمسال اول 1403-1402) به شرح ذیل افزایش یافته است</p> <p>: ✓ مقطع کارشناسی: ۳ میلیون تومان</p> <p> ✓ مقطع کارشناسی ارشد: ۵ میلیون تومان</p> <p> ✓ مقطع دکتری: ۷ میلیون تومان مبالغ ذکر شده برای هر ترم تحصیلی است</p> <p>.</p> اطلاعیه وام صندوق رفاه دانشجویی 2020-11-16T07:24:07+00:00 2020-11-16T07:24:07+00:00 http://amiralmoemenin.ac.ir/index.php/edari/etelaeiyeh-edari/2020-11-16-07-24-07 <p>به اطلاع دانشجویان میرساند جهت استفاده از تسهیلات وام صندوق رفاه دانشجویی صرفا با استفاده از لینک زیر و از طریق اینترنت نسبت به ثبت نام ودرخواست وام اقدام نمایید.</p> <p style="text-align: center;"><strong>http://bp.swf.ir</strong></p> <p>بدیهی است مدت زمان ثبت نام و در خواست وام محدود میباشد.</p> <p>به اطلاع دانشجویان میرساند جهت استفاده از تسهیلات وام صندوق رفاه دانشجویی صرفا با استفاده از لینک زیر و از طریق اینترنت نسبت به ثبت نام ودرخواست وام اقدام نمایید.</p> <p style="text-align: center;"><strong>http://bp.swf.ir</strong></p> <p>بدیهی است مدت زمان ثبت نام و در خواست وام محدود میباشد.</p> آخرین مهلت پرداخت شهریه دانشجویی 2020-06-15T07:14:24+00:00 2020-06-15T07:14:24+00:00 http://amiralmoemenin.ac.ir/index.php/edari/etelaeiyeh-edari/2020-06-15-07-14-24 اسماعیل چهارلنگ <p>به اطلاع کلیه دانشجویان محترم دانشگاه امیرالمومنین (ع) می رساند با توجه به در پیش بودن امتحانات پایان ترم و لزوم تسویه حساب مالی، از تمامی دانجویان تقاضا می شود تا روز سه شنبه مورخ 27 خرداد ماه نسبت به تسویه حساب مالی اقدام نمایند.</p> <p>همچنین دانشجویانی که امکان پرداخت کامل شهریه خود را ندارند می توانند تا تاریخ فوق الذکر به معاونت اداری مالی مراجعه نمایند و در صورت داشتن شرایط، شهریه آنها تقسیط خواهد شد.</p> <p><br />لازم به ذکر است مجوز حضور در امتحانات مجازی پایان ترم  همانند ترم های گذشته ، تسویه حساب مالی است.</p> <p>به اطلاع کلیه دانشجویان محترم دانشگاه امیرالمومنین (ع) می رساند با توجه به در پیش بودن امتحانات پایان ترم و لزوم تسویه حساب مالی، از تمامی دانجویان تقاضا می شود تا روز سه شنبه مورخ 27 خرداد ماه نسبت به تسویه حساب مالی اقدام نمایند.</p> <p>همچنین دانشجویانی که امکان پرداخت کامل شهریه خود را ندارند می توانند تا تاریخ فوق الذکر به معاونت اداری مالی مراجعه نمایند و در صورت داشتن شرایط، شهریه آنها تقسیط خواهد شد.</p> <p><br />لازم به ذکر است مجوز حضور در امتحانات مجازی پایان ترم  همانند ترم های گذشته ، تسویه حساب مالی است.</p> ساعت کاری دانشگاه 2018-12-05T20:01:56+00:00 2018-12-05T20:01:56+00:00 http://amiralmoemenin.ac.ir/index.php/edari/etelaeiyeh-edari/2018-12-05-20-01-56 مدیر سایت <p><strong>به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم می رساند که ساعات اداری دانشگاه از اول مهرماه </strong></p> <p><strong>به شرح ذیل است:</strong></p> <table> <tbody> <tr> <td><strong>ایام هفته</strong></td> <td><strong>ساعات کاری</strong></td> </tr> <tr> <td>شنبه تا چهارشنبه</td> <td>9-16</td> </tr> <tr> <td>پنجشنبه</td> <td>10-14</td> </tr> </tbody> </table> <p>معاونت اداری و مالی</p> <p><strong>به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم می رساند که ساعات اداری دانشگاه از اول مهرماه </strong></p> <p><strong>به شرح ذیل است:</strong></p> <table> <tbody> <tr> <td><strong>ایام هفته</strong></td> <td><strong>ساعات کاری</strong></td> </tr> <tr> <td>شنبه تا چهارشنبه</td> <td>9-16</td> </tr> <tr> <td>پنجشنبه</td> <td>10-14</td> </tr> </tbody> </table> <p>معاونت اداری و مالی</p>