برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام

چاپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، مراسم ولادت حضرت زهرا (س) با حضور دانشجویان و اساتید خواهر،  به همت معاونت فرهنگی در مضیف دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز برگزار شد.
براساس این گزارش، سرکار خانم یزدان پناه، استاد حوزه و دانشگاه درباره شخصیت والامقام حضرت زهرا(س) پرداختند و این بانوی بزرگوار اسلام را بهترین الگو برای بانوان جامعه امروزی ما دانست.

 


یزدان پناه افزود: پیام مهم خداوند متعال برای ما انسان ها قران کریم است و اگر قرآن کریم را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم و به آن عمل کنیم به طور قطع در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم بود.
وی با اشاره به عمل صالح از دیدگاه حضرت زهرا(س)، بیان داشت: اخلاص در عمل باید اولویت زنان جامعه ما باشد؛ زیراکه حضرت زهرا(س) تاکید ویژه ای بر عمل خالص و پاک داشتند.

 


کارشناس مسائل دینی و اجتماعی ابراز داشت: حضرت زهرای مرضیه(س) عملش را پاک به آسمان فرستاد تا به سیده نساء العالمین تبدیل شد؛ لذا اگر بانوان ما بخواهند زهراگونه زندگی کنند باید عمل صالح را اولویت زندگی خود قرار دهند.
گفتنی است، دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، از دیگر سخنرانان این مراسم معنوی و باشکوه بود؛ مولودی خوانی و مدح و ثنای حضرت زهرا(س) پایان بخش این برنامه متنوع و باشکوه بود.