اردوی راهیان نور ویژه خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد

چاپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، واحد خواهران طی سفری یک روزه، به مناطق عملیاتی جبهه و جنگ در شهرستان های هویزه، آبادان و خرمشهر عازم شدند.
این سفر معنوی که به همت معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز برگزار شد، نخست از بازدید یادمان شهدای هویزه شروع شد و دانشجویان واحد خواهران در این یادمان با راوی گری سردار ابراهیمی همراه شدند و وی از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی برای دانشجویان، سخنرانی ایراد کرد.

 


براساس این گزارش، دانشجویان زائر از بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) هویزه بازدید کردند و در نمازخانه این بیمارستان، نماز جماعت را اقامه کردند.
سپس در پایان سفر به هویزه، برای دانشجویان فیلم جشنواره عمار پخش شد و دانشجویان واحد خواهر با اشتیاق فراوانی نظاره گر این فیلم ارزشی شدند.
دانشجویان پس از سفر هویزه، به مناطق عملیاتی دوران جبهه و جنگ در آبادان و خرمشهر عازم شدند؛ زائران راهیان نور ناهار خود را در پارک امیری آبادان صرف کردند و در طبیعت کنار جاده ساحلی خرمشهر چند ساعتی را کنار هم سپری کردند.

 


گفتنی است، این سفر که با حضور 40 نفر از دانشجویان واحد خواهران دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز برگزار شد، زائران برای نماز جماعت مغرب و عشاء در یادمان شهدای شلمچه حضور پیدا کردند و حاج حسین یکتا برای حاضرین از رشادت های دلیرانه رزمندگان اسلام راوی گری کرد.
لازم به ذکر است، ارائه بسته های فرهنگی و آشنایی با شهدا و نیز مجله فرهنگی از دیگر برنامه های این اردوی معنوی و فرهنگی بود.