دفاع مقدس مظهر ایستادگی، پایداری و مقاومت است

چاپ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بسم الله قاصم الجبارین

دفاع مقدس مظهر ایستادگی، پایداری و مقاومت است

((مقام معظم رهبری امام خامنه ای : فرمانده کل قوا))

      دشمنان  انقلاب اسلامی به زعم خود کمر همت بستند تا خورشید پر فروغی را که خداوند در آسمان  طاغوت زده این سرزمین به تشعشع دراورده خاموش سازند، با همه عِده و عُده و انواع ترفندها و دسیسه ها و توطئه ها از نوع غربی و شرقی آن به میدان آمدند تا سرانجام، جنگ خانمان سوزی را توسط رژیمی سفاک و حاکمی جنایتکار و بلند پرواز بر ملت رنجدیده و ستم کشیده ایران تحمیل کردند.

     استکبار گران  در محاسبه خود ، ارتش صدام ملعون را برخوردار از قدرت نظامی و­انسجام می­دیدند و البته تمام قد به مدد مزدوران مرتجع خود در منطقه ، انقلاب را تمام شده می پنداشتند.

((شتر در خواب بیند پنبه دانه))

     ملت ولایت مدار و مسئولیت شناس و باغیرت تحت رهبری خردمندانه بزرگ مرد الهی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه تمامی نقشه های  بدخواهان و حقودان  را نقش بر آب کرد.

      نیروهای رزمی متشکل از سپاه و بسیج و ارتش و سایر نهادها و تشکل های نظامی و انتظامی و مردمی در طول هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند و رژیم بعث عراق را به خاک مذلت نشاندند رزمندگان، حماسه های ماندگار آفریدند و با تقدیم ده‌ها هزار شهید و جانباز و آزاده تاریخ را به تماشا ی  رشادت ها و جانفشانی های بی نظیر خود فراخواندند . 

     امروز عزت و شرف و امنیت و آرامش ما مدیون و مرهون همان ایستادگی ها و دلاور مردیهاست.((در جبهه و پشت جبهه)) آنچه رمز جاودانگی ما را رقم می‌زند همان روحیه ملکوتی، ایمان راسخ و اعتقاد به باورهای الهی به رهبری حکیمانه امام خمینی الله(ره)، عبور از انانیت های نفسانی با وحدت و انسجام فراگیر ملی و اولویت بخشی به دفاع از دین و ناموس و انقلاب و سرزمین،  و در یک کلام خدا را دیدن و خود را ندید. چیزی که امروز از هر زمان دیگری بدان نیازمند تر هستیم.

پرچم خاطره سلحشوری ها ،ایثارگریها و حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس هماره در اهتزاز باد.