اطلاعیه ثبت نام مقطع کارشناسی نيمسال اول سال تحصیلی تحصیلی 1404-1403 (جدیدالورود)
برنامه زمان بندی و مدارک مورد نیاز ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه امیر المومنین(ع) اهواز
باسلام و تبریک قبولی داوطلبان گرامی که در دوره کارشناسی دانشگاه امیرالمومنین(ع) برای سال تحصیلی 1404-1403 پذیرفته شده اند،
به اطلاع این داوطلبان می رساند که زمان مراجعه و ثبت نام بشرح ذیل خواهد بود:
زمان ثبت نام و تحویل مدارک روز دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورخ 23 الی 25 مهر 1403 از ساعت 9 صبح الی 14
جهت تکمیل ثبت نام، به سامانه آموزشی دانشگاه مراجعه فرمایید.
(قسمت پذیرش: پذیرش و ثبت نام الکترونیکی، از دانشجویان ورودی جدید)
آدرس: https://samaneh.amiralmoemenin.ac.ir/Hermes
نام کاربری: کد ملی
کلمه عبور: شماره شناسنامه
مراجعه به دانشگاه و ارائه مدارک ذیل:
1- اصل و دو سری کپی شناسنامه (تمام صفحات)
2- اصل و دو سری کپی کارت ملی (پشت و رو)
3- عکس 3*4 رنگي (6 قطعه)
4- اصل و کپی کارت پایان خدمت (ویژه برادران)
5- اصل مدرک دیپلم و دو سری کپی
6- ریز نمرات دیپلم
7- اصل مدرک پیش دانشگاهی و دو سری کپی
8- ریز نمرات پیش دانشگاهی
9- تکمیل کاربرگ های مربوطه
10. درخواست تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی
11- واریز مبلغ 22/000/000 ریال (علی الحساب) به شماره حساب بانک قرض الحسنه مهر ایران بنام دانشگاه امیرالمومنین(ع)
شماره حساب: 1-6038833-11-4010
شماره کارت: 6063737000038362
محل ثبت نام : اهواز ـ امانیه ـ بلوار امام موسی صدر ـ جنب پل شهید علم الهدی.
شماره تماس: 09165172118 - 06133337525 داخلی 131 و 133 دانشگاه:
«معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی»
کانال ایتا دانشگاه https://eitaa.com/amiralmoemenin_ac_ir