امروز :
یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
ساعت :

زمان مصاحبه دکتری تخصصی ورودی نیمسال اول 1404-1403 دانشگاه امیرالمومنین (ع)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
زمان مصاحبه دکتری تخصصی ورودی نیمسال اول 1404-1403 دانشگاه امیرالمومنین (ع)
به اطلاع کلیه داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری مجاز به شرکت در مصاحبه دانشگاه امیرالمومنین(ع) شده اند می رساند،
زمان مصاحبه دوره دکتری رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی و کلام شیعه گرایش امامت، ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1404-1403 به شرح ذیل می باشد:
رشته فقه و مباني حقوق اسلامي:
پنج شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴٠۳، ساعت ۸ صبح          
پنج شنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴٠۳، ساعت ۸ صبح (با تأخیر)
رشته كلام شيعه گرایش امامت:
شنبه ۳۰ تیر ماه، ساعت ۸ صبح                                
یکشنبه ۳۱ تیر ماه، ساعت ۸ صبح (با تأخیر)
تذکر مهم: روز و ساعت دقیق مصاحبه از طریق تماس تلفنی به داوطلبین محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
ضمنا مدارک ذیل در روز ثبت نام تا یک ساعت قبل از ساعت تعیین شده برای شخص به واحد آموزش دانشگاه تحویل شود *
مدارک مورد نیاز:
1- تصویر مدرك كارشناسي ارشد (فوق ليسانس) و ریز نمرات تبصره - معرفي‌‌شدگاني كه دانشجوي سال آخر دوره كارشناسي‌ارشد و يا دكتري حرفه‌اي بوده و حداكثر تا تاريخ 1403.06.31 فارغ‌التحصيل مي‌شوند .(اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند)
2- تصویر مدرك كارشناسي (ليسانس) و ریز نمرات
تبصره 1- آن دسته از معرفي شدگاني كه فارغ‌التحصيل دوره كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند علاوه بر اصل مدرك كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست اصل مدرك كارداني را نيز ارائه نمايند.
تبصره 2 - معرفي‌‌شدگاني كه به دلائلي قادر به ارائه اصل مدرك يا مدارك‌ مندرج در بندهاي 1 و 2 فوق نمي‌باشند،لازم است اصل گواهي تأييد شده توسط دانشگاه يا مؤسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك را به همراه داشته باشند.
3ـ اصل و تصویر شناسنامه (تمام صفحات) و كارت ملي براي تطبيق مشخصات شناسنامه‌اي و احراز هویت.
4ـ اصل گواهي مبني بر اينكه عضو هيات علمي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي تابعه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري بوده كه به تأييد بالاترين مقام مسئول نيز رسيده باشد، براي آن دسته از معرفي شدگاني كه از امتياز مربي در اين آزمون استفاده نموده‌اند.
5 - مهم: کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی. (مقاله، کتاب، سابقه تدریس، کل پایان نامه ارشد، مدرک معتبر زبان انگلیسی و عربی و.....)
6- داوطلبان می باید مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ (سه میلیون ریال) (سیصد هزار تومان) به حساب شماره 1-6038833-11-4010 يا شماره كارت 6063737000038362 بانک قرض الحسنه مهر ايران به نام دانشگاه امیرالمومنین(ع) واریز و فیش مربوطه را به همراه مدارک تحویل دانشگاه نماید.
7- یک قطعه عکس 4*3
8- تکمیل فرم مشخصات فردی (از اینجا دانلود کنید) 
لازم به یادآوری است تحصیل در دانشگاه غیردولتی و غیر انتفاعی امیرالمومنین (ع) با پرداخت شهریه امکان پذیر است.میزان این شهریه بر اساس مصوبات وزارت علوم و تصمیمات هیأت امناء دانشگاه خواهد بود که متعاقباً به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
نشانی: اهواز، امانیه، بلوار امام موسی صدر، جنب پل شهید علم الهدی(پل چهارم)، روبروی دانشکده سابق ادبیات
جهت کسب اطلاعات بیشتر :شماره تماس دانشگاه 06133337525 (واحد آموزش: داخلی 131 و 134)
منابع آزمون مصاحبه: مباحث علمی در سطح کارشناسی ارشد