امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

تاریخ جدید برگزاری مسابقات قرآن و عترت

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمومنین (ع)،با عنایت به شرایط پیش آمده و عدم حضور دانشجویان در مراکز دانشگاهی خود معاونت فرهنگی وزارت عتف تصمیم به تغییر در زمان و نحوه برگزاری آزمون بخش معارفی و رشته هاي حفظ از بخش آوائی کرد .به همین جهت دانشجویان گرامی جهت ثبت نام نکات زیر را ابتدا مطالعه و سپس اقدام به ثبت نام فرمایند .

 
1. آزمون به صورت مجازي برگزار میشود و دانشجویان فرصت دارند از تاریخ 99/03/10 لغایت 99/03/20 با مراجعه به نشانی الکترونیکی سبت به Quranst.pnu.ac.ir ثبت نام و دریافت نام کاربري اقدام نمایند.

2. سامانه مذکور صرفاً در بازه زمانی یادشده فعال میباشد و ایجاد دسترسی در خارج از زمان مذکور غیرممکن بوده و مسئولیت عدم ثبت نام در تاریخ مزبور صرفاً بر عهده دانشجو میباشد.

3. دانشجویان به هنگام ثبت نام در قسمت انتخاب نام استان و شهر، استان و شهر محل تحصیل خود و در قسمت انتخاب مرکز، نام وزارت علوم، تحقیقات و فناوري را
انتخاب نماید.

4- با توجه به برگزاري آزمون در روز سه شنبه مورخه 99/03/27 دانشجویان میتوانند ازساعت 8 الی 14 همان روز با نام کاربري که هنگام ثبت نام دریافت نمودهاند، وارد سامانه شده و در آزمون مربوط به خودشان شرکت کنند. (نکته: هر دانشجو صرفاً حق شرکت در یک رشته را خواهد داشت.)

5. در این آزمون نمره منفی لحاظ میشود.

 

6. در صورتیکه پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز براي حضور در مرحله سراسري جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسري محسوب نشده، و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام میگردد.