امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

ارزیابی شرکت کنندگان از کنفرانس بین المللی زبان ها

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بلر تامسون، محقق نیوزلندی و مدرس دانشگاه ژاپن در حاشیه کنفرانس بین المللی بررسی مسائل جاری زبان ها، گویش ها و زبان شناسی در گفت وگو با روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز، اظهار داشت: نزدیک به چهار یا پنج کنفرانس شرکت کردم؛ اما به اندازه کیفیت و سطح بالای این کنفرانس نبودند.
این محقق و مدرس دانشگاه ژاپن افزود: بدون اغراق می گویم که کیفیت علمی بالایی را در این کنفرانس مشاهده کردم و این برای من حیرت آور است؛ در حقیقت این برای من مایه خرسندی است که در این کنفرانس بین المللی شرکت کردم.
تامسون در ادامه بیان داشت: اساتید و محققان ایرانی در این کنفرانس سوالات بسیار عمیق علمی را مطرح می کردند و این به معنای آن است که ایرانی ها در بحث علمی از سطح بالایی برخوردار هستند.
وی درباره زمان بندی کلاس های این کنفرانس و نحوه برخورد دست اندرکاران این کنفرانس در دانشگاه امیرالمومنین (ع)، گفت: زمان بندی کلاس ها بسیار عالی بود و از طرفی دیگر هم دست اندرکاران و مسؤولان این دانشگاه بسیار به ما کمک کردند؛ برای سیستم من یک مشکل نرم افزاری پیش آمد که تکنسین دانشگاه امیرالمومنین(ع) سریعا آن مشکل را برای من برطرف کرد.
این محقق و سخنران کنفرانس های علمی در رابطه با اهواز و جاذبه های این کلانشهر، ابراز داشت: اهواز یک شهر بسیار زیبایی است که جاذبه های دیدنی فراوانی دارد و از طرفی دیگر نیز آب و هوای بسیار مطبوع دارد؛ اینجا مردمانی بسیار خونگرم و میهمانواز دارد.

 

در ادامه این گفت وگو خانم دکتر تاینا حسین که اصالتا بنگلادشی است و نزدیک به 20 سال است که در دانشگاه ژاپن تدریس می کند، اظهار داشت: سطح علمی و کیفیت علمی کنفرانس از سطح بالایی برخوردار بود که جای تحسین دارد.
این محقق و اندیشمند بنگلادشی بیان داشت: نحوه اعطا و تنظیم گواهی نامه ها و نیز تقدیرنامه ها بسیار عالی بود و اغلب شرکت کنندگان از این موضوع راضی بودند.
تاینا حسین ابراز داشت: زمان بندی کلاس ها بسیار فشرده بود و کاش فرصتی می شد که یک یک روز به کلاس ها افزوده می شد و استفاده بیشتری می بردیم.
وی به مقالات پذیرفته شده در این همایش اشاره کرد و تصریح کرد: محققانی که مقالات آن ها در این کنفرانس ارائه و پذیرفته شد در سطح بسیار بالایی بود که این نشانگر سطح علمی بالای این کنفرانس بود.
استاد دانشگاه ژاپن در پایان درباره اهواز گفت: اهواز یک شهری زیبا با مردمانی بسیار خونگرم است که شرکت کنندگان این کنفرانس از این شهر و مردمان آن به نیکی یاد می کنند.