امروز :
جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

نشست تقدیر از کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در پایان سال97

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، نشست تقدیر و تجلیل از کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با حضور قائم مقام، مسؤلان و کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.
دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، اظهار داشت: با وجود فراز و نشیب های که وجود داشت، خدا را شاکریم که توانستیم در سال97 فعالیت های بسیار فراوانی را انجام بدهیم که این امر بدون همکاری کارکنان زحمتکش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، محقق نمی شد.
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در ادامه با اشاره به امور آموزشی و اهمیت ویژه به این مقوله در سال97 و با تقدیر از آقای شیشه بر مدیر آموزش و کارکنان خدوم این بخش، بیان داشت: در سال جاری اغلب کلاس ها به صورت منظم برگزار و سرفصل ها نیز رعایت شد؛ آزمون جامع دکترا برای دانشجویان به صورت بسیار منظم و به موقع برگزار شد

.

این مقام مسؤول افزود: برای ورود دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به دانشگاه، مصاحبه گرفته خواهد شد و از میان مصاحبه کنندگان افرادی که پذیرفته می شوند، مشغول به تحصیل در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز خواهند شد؛ این موضوع مصاحبه گرفتن، نشانگر اهمیت دانشگاه به مقوله آموزش است.
سودانی درباره اهمیت به بحث پژوهش در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، ابراز داشت: همایش بین المللی زبان شناسی در ماه گذشته با شرکت نزدیک به 80 اندیشمند و محقق خارجی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز برگزار شد و استقبال بسیار خوبی از این همایش از سوی این محققان و اساتید دانشگاه های خارجی صورت گرفت.
وی افزود: هدف اصلی این همایش معرفی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و حضرت علی (ع) و نیز خوزستان کاملا امن برای این محققان و پژوهشگران بود.
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از برگزاری همایش گفتگوی تمدن ها به سبک رضوی و همایش ولایت خبر داد و گفت: بنا است که در سال آینده دو همایش بسیار مهم گفتگوی تمدن ها به سبک رضوی و همایش ولایت توسط دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شود؛ در معاونت پژوهشی باید از آیت الله حسن زاده و حجت الاسلام حسینی که متولیان امور پژوهشی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز هستند، تشکر و قدردانی کرد.

این مقام مسؤول با تقدیر از معاونت فرهنگی و فعالیت های این بخش در دانشگاه، بیان داشت: برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی نمونه ای بسیار کوچک از فعالیت های معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) است که تلاش های شبانه روزی این عزیزان در این معاونت قابل تحسین است؛ متولی معاونت فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام حریزاوی است که هم امور فرهنگی و نیز امور فن آوری اطلاعات دانشگاه را به صورت بسیار منظم و دقیق مدیریت می کند.
سودانی با اشاره به تقویت واحد روابط عمومی در دانشگاه، اظهار داشت: از زمانی که آقای زهیری مسؤولیت واحد روابط عمومی دانشگاه را بر عهده گرفت، واحد روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) بسیار پویا و فعال شده است و اخبار دانشگاه بسیار به روز و دقیق منعکس می شوند.

 

وی درباره فعالیت های حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، بیان داشت: معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه امیرالمؤمنین در سال 97 توانست دو طرح عمرانی بسیار مهمی را آغاز کند، اجرای سنگ نمای محیط بیرونی دانشگاه و آغاز به کار ساخت فاز دوم دانشگاه، این دو طرح، پیشرفت های بسیار خوبی داشته است و به امید خداوند متعال این دو طرح عمرانی در سال آینده افتتاح خواهند شد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مهندس قوچانی و مدیر امور اداری و مالی، مهندس زمان زارعی تلاش های فراوانی برای به تحقق رسیدن اهداف این معاونت انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز درباره امور خواهران دانشگاه، بیان داشت: در حوزه خواهران باید یک تشکر ویژه از خانم اقبال زاده کرد که توانست با همکاران زحمتکش خود این حوزه را به صورت بسار عالی و منظم مدیریت کنند؛ دانشجویان خواهر، بنا است در قالب سفر راهیان نور که یک سفر معنوی و فرهنگی است، عازم جبهه های حق علیه باطل شوند.
این مقام مسؤول با تقدیر از واحد حراست دانشگاه، گفت: حراست دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با مدیریت آقای فاضلی در حقیقت بسیار هوشمندانه و با بصیرت بالایی اداره شده است و کارکنان خدوم این واحد از توانایی بسیار فراوانی در امر امنیت برخوردار هستند.

 

در این نشست، مسؤولان و کارکنان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به نقطه نظرات خود پرداختند و برای پیشرفت بیشتر دانشگاه نظرات خود را اعلام کردند.
لازم به ذکر است، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، دکتر ناصر سودانی در پایان این نشست با هدایایی از کارکنان زحمتکش و خدوم دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز تقدیر به عمل آورد.
گفتنی است، پیش از این نشست، مجلس معنوی هفتگی حدیث شریف کساء در حسینیه امیرالمؤمنین(ع) دانشگاه برگزار شد؛ حدیث شریف کساء با نوای گرم حجت الاسلام حسینی قرائت شد.