امروز :
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :

بازدید مدیر مجموعه فرهنگی ، ورزشی شهید جهان آرا اهواز از دانشگاه امیرالمومنین (ع)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین (ع)، امروز دوشنبه مورخ 26/6/98 مدیر محترم مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان آرا، جناب آقای کیانی در دانشگاه حضور یافت.

ایشان ضمن بازدید از محیط آموزشی، فضاهای فرهنگی و سایت اداری دانشگاه، دانشگاه امیرالمومنین (ع) را دارای ظرفیت های فراوانی به منظور تاثیر گذاری در بدنه علمی و اجتماعی برشمرد.

پس از برنامه بازدید ، جلسه ای مشترک با حضور ایشان و جناب آقای دکتر سودانی قائم مقام دانشگاه ، حجت الاسلام حریزاوی معاون فرهنگی و جناب آقای سید رضا فاضلی مدیر محترم حراست برگزار گردید.

 

  در ابتدای جلسه دکتر سودانی ضمن عرض خوش آمد با تسلیت به مناسب ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از ایشان جهت برگزاری پرشورترین مراسم عزاداری در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی جهان آرا تقدیر و تشکر کرد.

قائم مقام دانشگاه با ارائه گزارش کاملی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه، پیشنهاد برگزاری مراسمات مشترکی با موضوعات بیداری اسلامی و مقاومت با دعوت از سخنرانان بین المللی در مجموعه شهید جهان آرا و همچنین برگزاری جلسات فرهنگی و اعتقادی برای این مجموعه در دانشگاه را ارائه داد.

در ادامه جلسه  جناب آقای کیانی نیز با تشکر از مدیریت دانشگاه به جهت دعوت از ایشان، گزارشی از مراسمات و برنامه های فرهنگی مجموعه جهان آرا ارائه دادند و آمادگی خود را به منظور پیشبرد اهداف مشترک دو مجموعه در قالب همکاری های گسترده اعلام کرد.

دکتر سودانی ضمن تشکر از حسن توجه ایشان ، نسبت به ارائه خدمات علمی و آموزشی در داخل و خارج از دانشگاه به اعضای آن مجموعه فرهنگی اعلام آمادگی نمود.

 

در پایان جلسه نیز مقرر شد معاونت فرهنگی تفاهم نامه ای جهت شروع همکاری های فی مابین تنظیم نموده تا در جلسه بعدی  که در مجموعه فرهنگی جهان آرا برگزار خواهد شد ، امضا گردد.