امروز :
سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
ساعت :

بازدیدمعاون آموزشی دانشگاه شهیدچمران اهوازو هیئت همراه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز: فعالیت های حیرت انگیز دانشگاه امیر المؤمنین(ع) در زمینه رشته های امامت افتخار خوزستان است

دکتر رحیم پیغان، معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در بازدید از دانشگاه حضرت امیر المومنین (ع) و شبکه جهانی الاهواز ابرازداشت:

پیشرفت فعالیت های علمی و آموزشی به ویژه در بحث آموزش رشته های امامت و دیگر رشته های علوم انسانی حیرت انگیز بوده و کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی گفت: وجود چنین دانشگاهی با چنین فعالیت های موفقیت آمیز و حیزت انگیز افتخاری برای خوزستان بود و دانشگاه شهید چمران اهواز با همه توان خود تلاش خواهد کرد تا از فعالیت های این دانشگاه پشتیبانی کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به پشتیبانی و حمایت همه جانبه از دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اظهارداشت: بحث حمایت و جذب هیات علمی یکی از اولویت های ما در موضوع پشتیبانی بوده و این حمایت منحصر به این موضوع نخواهد شد. شبکه جهانی الاهواز دفاع از مذهب اهل بیت (ع) را تکلیف خود می داند دکتر پیغان همچنین در ادامه ضمن اشاره به بازدید از بخش های مختلف شبکه جهانی الاهواز گفت: با توجه به این که مذهب اهل بیت (ع) از سوی دشمنان در حال تهاجم بود، شبکه جهانی الاهواز ، پرچم دفاع از مذهب در مقابل این تهاجم فرهنگی و اعتقادی را بر عهده گرفته است، پخش این شبکه به زبان عربی سبب شده تا مخاطبین زیادی را در داخل و خارج به خود جذب کند، مجموعه این اقدامات تکلیفی بود که زمین گذاشته شده بوده و جای خالی آن احساس می شد اکنون همکاران ما در دانشگاه امیر المومنین (ع) و شبکه جهانی الاهواز بار این مسئولیت را بر عهده گرفته اند و به صورت بسیار خوب در حال فعالیت هستند. وی افزود: مجموع موفقیت های شبکه جهانی الاهواز در کنار دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) در دفاع از مذهب اهل بیت (ع) و مقابله با شبهات افتخارآمیز است. معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، فعالیت در سطح رسانه را مهم ارزیابی و عنوان کرد: تولید محتوا در عرصه رسانه می تواند برای جوانان بسیار جذاب باشد، اگر شبکه جهانی الاهواز بتواند از همه فرصت ها و توانایی های فضای مجازی در جهت روشنگری و دفاع از مذهب شیعه استفاده کند، بدون شک تفکرات ناب ائمه (ع) را برای حجم وسیعی از مخاطبان در جهان بازنشر کند. دکتر پیغان بیان داشت: ما معتقدیم اگر در زمینه فرهنگی و علمی هجمه ای بر ما وارد شود باید با همان قدرت یا بیشترپاسخ داده شود، در فضای جنگ نرم، هجمه های زیادی علیه مسلمانان صورت گرفته و امیدواریم این دو نهاد علمی و فرهنگی رسانه ای موفق شوند در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند.