امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

جلسه مشترک قائم مقام ریاست دانشگاه و مدیریت حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش معاونت فرهنگی دانشگاه امیرالمومنین (ع)،در روز دوشنبه مورخ 19 آذرماه جلسه‌ای در دفتر قائم‌مقام دانشگاه و با حضور دکتر سودانی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی مدیر حوزه امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام حریزاوی معاون فرهنگی دانشگاه،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اخوان معاون اداری و مالی حوزه امام خمینی (ره) و آقای حزباوی کارشناس فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

 

 

 

در ابتدای جلسه جناب دکتر سودانی ضمن خیرمقدم به مهمانان جلسه گزارش مختصری از فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه را ارائه کردند و همچنین جهت ایجاد ارتباط مستمر بین حوزه و دانشگاه پیشنهاد‌هایی را ارائه فرمودند و همچنین به این مسئله اشاره کردند که دانشگاه و حوزه باید در مسیر رشد و تعالی به کمک همدیگر بیایند و از جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی درخواست کردند با توجه نزدیکی بعضی از رشته‌های دانشگاه به دروس حوزوی در زمینه در اختیار گذاشتن اساتید حوزوی به دانشگاه کمک بیشتری کنند و همچنین دانشگاه می‌توانند  در جهت تحصیل طلاب در این دانشگاه همکاری لازم را مبذول نماید.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قربانی نیز در این جلسه ضمن تشکر از دکتر سودانی به جهت تشکیل این جلسه،به ایجاد یک برنامه منظم و بلندمدت جهت وحدت بین حوزه و دانشگاه اشاره فرمودند و همچنین درخواست کردند دبیرخانه‌ای برای این موضوع  تشکیل شود تا جلسات به‌صورت منظم و دوره‌ای برگزار گردد تا بتوان سریع‌تر به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حریزاوی نیز با اشاره به عدم آشنایی قشر کثیری از دانشجویان با محیط حوزه  درخواست کردند تا جلسات مشترک در محیط حوزه برگزار گردد و همچنین به وجود اساتید مذهبی در دانشگاه اشاره فرمودند که هیچ‌گونه پشتوانه‌ای ندارند که باید از سمت حوزه حمایت شوند.

و درآخر ایشان پیشنهاد دادند که برنامه‌های مشترکی ازجمله تهیه نشریه،مقالات علمی و... در حوزه و دانشگاه برگزار گردد و جلسات هماهنگی بیشتری در این زمنیه تنظیم شود.