امروز :
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

پیام تسلیت قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین (ع) در پی حادثه تروریستی زاهدان

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز، دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز در پیامی، شهادت جمعی از پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.
براساس این گزارش، متن این پیام به شرح ذیل است:
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.( آیه 23 سوره مبارکه احزاب)
از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

شهادت مظلومانه حافظان کیان امنیت و آرامش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست تروریست‌های مزدور و کور دل، موجب اندوه و تأثر فراوان مردم ایران اسلامی شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که به فرموده پیر جماران خمینی کبیر (اگر سپاه نبود، کشور هم نبود)، همواره اجازه توطئه و شرارت به مستکبران جهان و دشمنان انقلاب اسلامی نداده است و همه جهانیان امسال در سالروز جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی امنیت و شکوه برگزاری راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه را مشاهده کردند که این شکوه امنیت شامگاه گذشته در استان سیستان و بلوچستان واکنش بزدلانه دشمنان کور دل انقلاب اسلامی را در پی داشت.
اینجانب به نمایندگی از اساتید مکرم، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز، شهادت تعدادی از برادران غیرتمند و با شهامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر(عج) روحی له الفداء، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای بازماندگان شهدای گرانقدر این حادثه کور تروریستی صبر جزیل و برای مجروحان عزیز شفای عاجل مسئلت دارم.
دکتر ناصر سودانی قائم مقام دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز