امروز :
شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ساعت :

پیام تسلیت قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به مناسبت ارتحال آیت الله مؤمن

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در پیامی ارتحال آیت الله مؤمن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

انا لله وانا الیه راجعون

قال الصادق علیه السلام

إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ (چون مؤمن فقيه بميرد، در اسلام رخنه‌اى افتد كه چيزى آن را نتواند بست).

رحلت عالم ربانی، یار وفادار امام(ره) و رهبری عظیم الشان، فقیه عالیقدر و مجاهد حضرت آیت الله مؤمن قمی (رضوان الله تعالی علیه) موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

فقدان این عالم پارسا و باتقوا به طور قطع ضایعه‌ای دردناک و جبران ناپذیر برای انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه است. جایگاه رفیع ایشان در حوزه علمیه و همچنین مجلس خبرگان رهبری از آغاز تشکیل این مجلس تاکنون و شورای نگهبان نشانه‌ی حرمت و مقام علمی و عملی او در چشم علمای بزرگ و اساتید انقلابی و روحانیون کشور است .اینجانب به نمایندگی از مجموعه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، فقدان این عالم مجاهد را به ساحت قدسی ولی الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن فقیه عالیقدر، خانواده مکرمشان و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت گفته و غفران و رحمت الهی را برای آن فقید سعید مسالت دارم.

دکتر ناصر سودانی
قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز