امروز :
پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
ساعت :

دیدار مدیر مخابرات منطقه خوزستان با مسؤولان دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دیدار مدیر مخابرات منطقه خوزستان بامسؤولان دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز مهندس رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان به همراه معاون وی مهندس غائب پناه، معاون تجاری و فروش مخابرات منطقه خوزستان با دکتر ناصر سودانی، قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز و معاونین وی در سالن جلسات دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز دیدار و گفت وگو کردند.

قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، ضمن خیرمقدم به مدیر مخابرات منطقه خوزستان، با اشاره به جایگاه و نقش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در تربیت فرهیختگان توانمند در صیانت از مکتب نورانی اسلام ناب محمدی (ص)، افزود: تاسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) توسط آیت الله موسوی جزایری صورت گرفت و برکات زیادی از قبیل تربیت نیروهای فرهیخته و مؤمن در جامعه داشته و دارد.
این مقام مسؤول ابراز داشت: توسعه همکاری بنیادین به ویژه در مقوله فضای مجازی و شبکه اینترنتی و نیز راه اندازی دوره های آموزشی و پژوهشی یکی از اهداف اصلی ما در ارتباط با مخابرات منطقه استان است.
سودانی در ادامه بیان داشت: تقویت شبکه اینترنتی فیبر نوری و پهنای باند یکی از خواسته های دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از مخابرات منطقه خوزستان است.
در ادامه این نشست فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان ضمن تاکید بر نقش دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در پیشرفت های علمی، آموزشی و پژوهشی، اظهار داشت: دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز در حقیقت به عنوان پایگاهی استوار در خدمت به دین و شریعت مقدس شناخته شده است.

 


مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: نقش مخابرات در ارگان ها و سازمان ها بسیار حائز اهمیت است و در راهپیمایی عظیم 22 بهمن سال جاری، مخابرات منطقه خوزستان توانست همکاری بسیار خوبی با صدا و سیما داشته باشد تا این حماسه عظیم با شکوه تر انعکاس داده شود.
این مقام مسؤول درباره همکاری در حوزه فناوری و اطلاعات با دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز، ابراز داشت: مخابرات منطقه خوزستان برای افزایش و توسعه حوزه فناوری اطلاعات و انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز اعلام آمادگی می نماید.
لازم به ذکر است، حجت الاسلام مصطفی حریزاوی، معاون فناوری اطلاعات و فرهنگی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، ضمن گزارشی از فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز خواستار همکاری های بیشتر با مخابرات منطقه خوزستان شد.